Enfoc de la Organització
Consultoria Integral d’empreses
Serveis a les Empreses
ASSERTIS és una organització amb vocació de servei integral a les organitzacions, que compta amb un grup de professionals experimentats en diverses àrees. Els seus esforços, en conjunció amb aquestes organitzacions, sempre sota una Direcció de Projecte, aconsegueixen que el treball que es desenvolupa respongui fidelment als requisits, expectatives i necessitats del client. Una gran part de les propostes tècniques de col·laboració definides són susceptibles, després de la seva execució, d’un manteniment permanent, mitjançant un contracte de Gestió Compartida o Atenció Continuada amb ASSERTIS.
Els professionals d’ASSERTIS desenvolupen les seves tasques tenint sempre present que una adequada gestió pot ajudar a millorar molts aspectes interns de les organitzacions, els quals poden resultar costosos a llarg termini. La fidelitat dels clients i el seu contacte personal amb la Direcció, professionals i col·laboradors d’ASSERTIS són el nostre major actiu i la nostra eina estratègica així com els valors en la realització del servei oferint una ètica professional i un valor afegit. És el que ens permet continuar gaudint de l’acceptació i reconeixement en el mercat de la consultoria i assessoria.
Ens avalen més de 400 empreses, en les quals hem intervingut directament o indirectament, i amb un nivell permanent d’empreses amb les quals contínuament estem treballant dia a dia en projectes diversos.
Orientada a Pimes i Administració Publica
ASSERTIS està especialitzada en Pimes, tant de sectors industrials com de sectors de serveis i d’àmbit social, així com en l’assessorament a l’Administració Pública.
Pel que fa a les Pimes, coneix les problemàtiques referents a les situacions del mercat actual i entén que la implantació de Sistemes de Gestió, la definició de les estratègies i la participació dels equips humans, poden constituir una eina de millora dins de les organitzacions. Aquesta eina de millora resulta important tant per potenciar les diferents funcions o tasques que s’hi desenvolupen, com també per conscienciar sobre els avantatges importància que representa una certificació o la clara orientació de futur que comporta una estratègia planificada.
Pel que fa a l’Administració Pública, independentment de la validesa dels trets esmentats anteriorment, la nostra aportació metodològica es concreta en la focalització cap a la millora del servei, la gestió documental dels arxius, el compliment dels compromisos amb els ciutadans i altres elements de millora específics pensats per a aquest sector.
Missió, Visió y Valors
MISSIÓ: Oferir als nostres clients, mitjançant un tracte directe, serveis i productes amb un alt valor afegit i un evident retorn de la seva inversió.
VISIÓ: La innovació, capacitació i creativitat creixents farà d’ASSERTIS un col·laborador de referència pels nostres clients, amb una cartera fidelitzada i aliances estratègiques, amb altres entitats, generadores de creixement, posicionament i consolidació vers el mercat.
VALORS:
- Ètica professional.
- Confiança i credibilitat.
- Factor humà compenetrat / empatia.
- Treball en equip.
- Vocació de servei.
- Capacitat de treball.
- Capacitat d’aportar idees innovadores.
- Flexibilitat i agilitat d’adaptació.
- Inquietud per l’aprenentatge.
- Compromís.
Política de la Organització
Com evidència del compromís de l’Organització i de la Direcció en l’establiment i manteniment d’un Sistema de Gestió, s’ha elaborat i establer aquesta Política de l’Organització, amb la finalitat de marcar un punt de referència per gestionar-nos i per a ser la base del Sistema de Gestió i el marc d’establiment pels objectius de millora.
ASSERTIS SL es compromet, amb el suport proactiu de la seva Direcció, a la implementació, manteniment i millora del Sistema de Gestió basat en una gestió i oferiment de productes i serveis que satisfacin els requisits del client i altres parts interessades, tenint en compte el desplegament en un ambient de treball intern adequat.
Aquest Sistema de Gestió engloba els serveis i productes de Gestió d’Organització interna i Implantació de Sistemes de Gestió, Implantació i Adequació de Compliment Legal i serveis d’Activitats Formatives realitzats tant a les instal·lacions pròpies dels seus clients, com a la seu de Barcelona.
Aquesta Política del Sistema de Gestió és i ha de ser seguida i mantinguda amb el compromís de tota l’Organització des del lideratge de la Direcció fins a la conscienciació i motivació de tot l’equip humà implicat, assumint les responsabilitats, valors i objectius recollits a aquesta.
Tenint en compte que el propòsit de l’organització és oferir serveis i productes integrals de gestió interna d’organitzacions, de compliment legal i activitats de formació, a organitzacions, tant empreses privades com a l’Administració Pública, mitjançant un tracte directe i un enfocament personalitzat i adequat a cada necessitat del client amb un alt valor afegit i un evident retorn de la seva inversió. ASSERTIS SL orienta la seva aplicació del Sistema de Gestió a:
- L’aportació adequada de recursos per determinar, comprendre i complir fidelment els compromisos i requisits adquirits amb totes les parts interessades i amb el Sistema de Gestió.
- Promoure la Millora Continua en tots els processos del Sistema de Gestió, productes, serveis i capacitació del personal.
- Fomentar una gestió per processos orientada a l’anàlisi dels riscos i les oportunitats per tal de donar el millor servei i producte als clients i altres parts interessades.
- Comunicar i promoure la presa de consciència d’una gestió interna eficaç i de conformitat amb els requisits dels productes i serveis i del Sistema de Gestió.
- Comprometre’s en el creixement de les persones, dirigint i donant suport als treballadors i proveïdors externs amb el fi de què puguin contribuir en l’eficàcia del Sistema de Gestió.
- Mantenir un enfocament en l’augment de la Satisfacció del Client.
- Crear un entorn de treball per a tots els treballadors que fomenti un compromís amb la Qualitat, el Treball en Equip i la Confiança i Respecte mutus.
- A no produir productes ni prestar serveis que incompleixin la legalitat vigent.
- Enfocant la seva direcció estratègica cap a l’eficàcia i l’eficiència en els serveis oferts, una ampliació d’oferta de serveis i una consolidació de l’empresa, mitjançant la definició i seguiment dels objectius de millora.
I amb la finalitat de què aquesta Política de l’Organització sigui un pilar clau dintre del Sistema de Gestió, s’ha establert un mètode de revisió, manteniment, actualització i millora d’aquesta, així com la definició i creació de diversos canals de comunicació per poder fer-la pública a totes les parts interessades.
Partenariat, Col·laboradors i Experts
Amb l’objectiu de poder donar resposta als neguits i a les necessitats dels nostres clients, ASSERTIS manté una cartera de Partners, Col·laboradors i d’Experts els quals poden oferir tot un seguit de serveis complementaris als serveis principals d’ASSERTIS
Per tal d’assegurar que es compleixen els valors d’ASSERTIS en la realització d’aquests serveis complementaris es manté en tot moment un seguiment i control de les tasques realitzades pels Experts i una homologació i avaluació periòdica tant d’Experts com de Partners i Col·laboradors.