Vés al contingut

Qui som

Consultoria integral d’empreses

Assertis

Des dels seus orígens, com organització provinent d’una experiència prèvia encetada l’any 1992, ASSERTIS, S.L. compta amb un grup de professionals especialitzats en diferents àrees tècniques que permeten donar un servei personalitzat i de qualitat a tots els nostres clients. Ja des de l’inici, l’empresa es va dividir en 4 àrees d’actuació: Gestió, Legal, Estratègia i Formació. Cadascuna d’aquestes àrees s’ha anat ampliant i adaptant any rere any amb aquells serveis i reptes innovadors, per tal de donar resposta a les necessitats de les organitzacions que ho requereixen.

A través de la qualitat, el medi ambient, la seguretat, la prevenció de riscos laborals, l’estratègia organitzativa, la formació i altres referents, facilitem que els nostres clients estiguin  a l’avantguarda dels diferents sistemes de gestió, la seva governança organitzativa i que es mantinguin en un mercat altament competitiu i es diferenciïn de la competència.

A més, proporcionem serveis d’organització i millora a les organitzacions perquè puguin aconseguir les seves fites i objectius; així com assessorament per complir amb diverses normatives i legislacions de les quals en tenim expertesa. Per aquest motiu dins la nostra carta de serveis hi ha temes, entre d’altres, com la gestió documental (tant en l’àmbit de paper com electrònic), la protecció de dades, la gestió organitzativa d’accions.

 

A mitjans de desembre de 2018 ASSERTIS, S.L. celebra els seus 15 anys com a consultora integral d’empreses. 15 anys oferint serveis de qualitat i excel·lència, cercant sempre la millora continua, l’aportació de valor afegit i el compromís social amb el nostre entorn. Veritablement, han estat 15 anys en els quals la innovació, capacitació i creativitat han fet créixer a ASSERTIS, S.L. com a referent, amb una cartera fidelitzada i aliances estratègiques generadores de creixement, posicionament i consolidació vers el mercat.

LinkedIn
Share
Skip to content